FANDOM

Ralof
Skyrimralof.jpg
Ralof Helgenissä

Rotu

Nord

Sukupuoli

Mies

Kotikaupunki

Riverwood

Ammatti

Stormcloak-sotilas

Ryhmä

Stormcloak Rebellion

Ralof on Stormcloak-sotilas. Hän on ensimmäinen henkilö, jonka pelaaja tapaa Skyrimissä. Hän oli yksi teloitettavaksi joutuvia Stormcloakeja, mutta selvisi Helgenistä hengissä. Hänen kotikaupunkinsa on Riverwood, ja hänen siskonsa, Gerdur miehineen asuu siellä.

Helgen ja pelin alkuMuokkaa

Ralof on ensimmäinen henkilö, jonka pelaaja tapaa The Elder Scrolls V: Skyrim:issä. Hän istuu samassa vaunussa kuin pelaaja, Lokir ja Ulfric Sormcloak, valmiina teloitettavaksi. Kuitenkin ennen kuin hänet ehditään teloittaa, lohikäärme hyökkää Helgeniin. Ralof haluaa auttaa pelaajaa pakenemaan Helgenistä. Jos pelaaja päätti paeta Ralofin kanssa, Helgenistä paettuaan hän kertoo että hänen siskonsa Gerdur asuu läheisessä kylässä, Riverwoodissa. Sen jälkeen Ralof kiittää pelaajaa ja lähtee kohti Riverwoodia.Pelaaja voi kävellä hänen kanssaan sinne. Matkan varrella Ralof esittelee pelaajalle paikkoja. 

Riverwoodiin saavuttuaan hän menee Gerdurin luo kertomaan mitä oli tapahtunut. Hän pysyy Riverwooissa jonkin aikaa, mutta myöhemmin lähtee kohti Windhelmiä.

Stormcloak-sotatehtävätMuokkaa

Jos pelaaja päättää liittyä Stormcloakeihin, Ralof esiintyy The Jagged Crown (Stormcloak) -questissa ja on iloinen, kun pelaaja "teki oikean valinnan". Sen jälkeen Ralof ei enää esiinny pelissä.

TriviaaMuokkaa

  • Ralof oli ihastunut tyttöön, joka asui Helgenissä. Tämän hän kertoo pelaajalle pelin alussa.

Ympäri Wikian verkkoa
Hae mainospaikkaa

Satunnainen wiki